Wie zijn wij?

Klusservice Thomas is een jong en dynamisch bedrijf welk is opgericht in mei 2022.

Wij zijn een algemeen klusbedrijf voor klussen in en om het huis, bedrijf of kantoor. Vaak zijn er van die klussen die maar blijven liggen omdat de tijd ontbreekt, het juiste gereedschap of de handigheid. Het begint met een klein klusje, maar de lijst kan snel langer worden. Maar om daarvoor nou meteen een aannemer of een onderhoudsbedrijf te bellen, gaat te ver. En daarvoor is Klusservice Thomas het aangewezen adres. 

Klusservice Thomas is opgericht door Thomas en Sandra Walther. Na 25 jaar in loondienst te hebben gewerkt en diverse huizen te hebben verbouwd, hebben wij besloten ons hart te volgen en een klusbedrijf op te zetten.

Klusservice Thomas denkt mee, onderzoekt en is uiteraard oplossingsgericht. Heeft u een klus? Klusservice Thomas komt graag vooraf langs om de werkzaamheden, kosten en planning te bespreken. Er is veel mogelijk. Betaling per uur, per dag, per project, het is allemaal bespreekbaar. Flexibiliteit en kwaliteit zijn de kernwaarden van Klusservice Thomas.
Voor een vrijblijvende offerte kunt u de offerteaanvraag zo volledig mogelijk invullen. U kunt eventueel foto’s meezenden zodat de situatie vooraf nog beter bekeken en beoordeeld kan worden.

Onze visie:

Wat voor ons, als oprichters van het klusbedrijf, zeer belangrijk is? Persoonlijk contact. Bij dit persoonlijk contact hoort natuurlijk goed overleg met u als klant om de planning op te stellen en samen duidelijke afspraken te maken. Dit doen wij van Klusservice Thomas bij elke opdracht die binnenkomt, groot of klein. Want zonder duidelijke communicatie kunnen er onnodig fouten gemaakt worden. Onze kernwoorden zijn dan ook: kwaliteit, duidelijkheid betrouwbaarheid, vakwerk en service. Wanneer u dit wenst, zetten we alle afspraken die zijn gemaakt helder en duidelijk op papier. Vooral bij de meer grote complexere klussen kan dat zowel voor ons als voor u als klant prettiger zijn. Wanneer alles namelijk op papier staat, kan er minder snel miscommunicatie voorkomen.